Tiedote Tangon asiakkaille (mallien Melody ja Beat käyttäjät)

Heatlh Care Success Oy on päättänyt keskeyttää Tango GO+ -mobiilisovelluksen kehittämisen toistaiseksi, mikä voi johtaa ongelmiin yhteensopivuudessa sekä Android- että iOS-älylaitteiden kanssa. Nopeimmin vaikutus näkyy iOS-laitteissa. Kehotammekin nyt kaikkia iOS-käyttäjiä siirtymään välittömästi toiseen mobiilisovellukseen: VeryFitPro. Tango Melody- ja Beat -mallit ovat yhteensopivia kyseisen mobiilisovelluksen kanssa.

iOS-käyttäjä, toimi näin:

1.    Poista Tango GO+ älylaitteestasi.
2.    Asenna VeryFitPro.
3.    Avaa VeryFitPro ja seuraa sovelluksen ohjeita.
4.    Kun olet yhdistänyt Tango-rannekkeesi sovelluksen kanssa, jatkossa se yhdistyy aina automaattisesti, kun avaat sovelluksen.

Mikäli Android-käyttäjillä tulee ongelmia Tango GO+-sovelluksen kanssa, kehotamme myös heitä siirtymään VeryFitPro-sovellukseen ylläolevin ohjein.

VeryFitPro – helppokäyttöinen ja toimintavarma

Erona vanhaan verrattuna on parempi toimintanopeus erityisesti rannekkeen ja sovelluksen yhdistymisessä sekä monipuolisempi datahistoriaosio.

Home page -sivulla käyttäjä voi valita näkyväksi joko Activities-, Sleep- tai Heart Rate -tiedot. Tietoja voi selata Home page-sivulla napauttamalla näytön ylemmässä puoliskossa näkyviä lukemia.

Datahistoria löytyy Details-osiosta. Siellä dataa voi selata pyyhkäisemällä viikko kerrallaan valitsemalla näkyviksi tiedoiksi joko Activities, Sleep tai Heart Rate.

VeryFitPro-sovelluksessa ei ole vielä suomen kieltä vaihtoehtona, mutta se on tulossa.

Lisätiedot ja tekninen tuki:

Teppo Rantaniva, tuotepäällikkö (Product & Brand Lead)
rantaniva@tangoeurope.com
(Lomalla 6.-31.7.2020)